Uudised ja artiklid

10.12.2021

24.11.2021

Oluline on teada, kust vajadusel nõu ja abi saada. Üheks võimaluseks on pöörduda lasteabitelefon 116111 (www.lasteabi.ee) poole.

„Lasteabitelefon, tere! Kuulan teid.“
„Ma ei tea kas ma pöördusin õigesse kohta…,“
„Ma ei tea kas see on üldse probleem…,“
„Ma ei tea kas te saate mind aidata…,“ „Mul on mure…“
Selliseid pöördumisi tuleb lasteabitelefoni töös ette iga päev. Helistajateks ja kirjutajateks on nii lapsed, vanemad, naabrid kui ka teised tähelepanelikud inimesed ning spetsialistid erinevatelt elualadelt. Ükskõik millise küsimusega tegu on, vastuseta ei jää keegi.

Lasteabitelefoni kaudu saab esmast sotsiaalset nõustamist ja vajadusel kriisinõustamist ka interneti turvalisuse küsimustes (nt identiteedivargus interneti sotsiaalvõrgustike kontodel, seksiga seotud ettepanekud internetis, soovitused küberkiusamise puhuks, kuidas piirata lapse arvutikasutamist, soovitatud reeglid, kuidas laps võib internetti kasutada jne).

Lasteabitelefoniga saab ühendust võtta:

  • telefon 116111 (ööpäevaringselt, üle-eestiliselt, pöörduja saab jääda anonüümseks)
  • veebivestlus www.lasteabi.ee kodulehelt „Küsi abi“ rubriigist
  • e-post info@lasteabi.ee

Pöörduge julgelt. Palun jagage infot ka oma laste ja õpilastega.

Meil on käimas ka mäng: igal päeval on oma täht. Tänase päeva täht on “a”. Kui olete kõik tähed leidnud ja saadate lahenduse targalt internetis meeskonnale, on teil võimalus loosiõnne korral võita temaatilisi kingitusi.

Advendikalendrist leiate häid nippe, soovitusi ja töölehti interneti ja nutiseadmete targemaks ja turvalisemaks kasutamiseks.





Partnerid

  • logo-0
  • logo-1
  • logo-2
  • logo-3
  • logo-4
  • logo-5
  • logo-6
  • logo-7
Easysoftonic