Uudised ja artiklid

Küberpõgenemistoa konkursi parimad

21.05.2024

TalTech on juba aastaid koole nüginud teemal – kübervõistlused. Võistlused sarnanevad aga ühe enam põgenemistubadega. Seetõttu on meie soov, et koolid õpiksid küber-põgenemistuba ise looma. See võib olla ka päris põnev loovtööprojekt põhikoolis või gümnaasumi õpilasuurimse teema. 

Põgenemistuba on mäng, kus osalejad suletakse teemakohaselt kujundatud ruumi ja neil on kindla aja jooksul, tavaliselt üks tund, vaja leida vihjeid, lahendada mõistatusi ja ülesandeid, et ruumist välja pääseda. See on meeskondlik mäng, mis arendab probleemilahendusoskusi, loovust ja meeskonnatööd.

Põgenemistubasid on mitmesuguste stsenaariumidega, nagu näiteks põgenemine vanglast, aardejaht või mõne mõistatuse lahendamine, ja need võivad olla inspireeritud filmidest, raamatutest või ajaloolistest sündmustest. Küberpõgenemistuba võib olla aga mäng, mis toimub küberruumis kasutades digitaalseid platvorme.

Kevadel viisime läbi võistluse küberpõgenemistubade teemal ja 17.05.24 kuulutati välja konkrursi võitjad.

I koht Kiltsi Mõisakool – Ramon Asdor Zvejnieks;

II koht  Võru Gümnaasium – Sven Pütsep.

Auhinnaks CyberPcychology Hack The Mind mäng.

Palju õnne võitjatele!

PS! 27. mail avatakse küberpõgenemistuba Targalt internetis.





Partnerid

  • logo-0
  • logo-1
  • logo-2
  • logo-3
  • logo-4
  • logo-5
  • logo-6
  • logo-7